Na 50 minutnem indoor kolesarskem treningu se boste spopadli z različnimi tereni in vožnjo na kronometer. Udarna glasba motivacijski inštruktor bosta iz vas iztisnila še zadnji atom energije, vendar se boste na koncu počutili kot zmagovalci.

KAKO DELUJE RPM/UČINKI?
•    izboljšana kardiovaskularna pripravljenost
•    večji tonus mišic nog, bokov in zadnjice
•    Izboljšana moč nog in mišična vzdržljivost
•    omogoča potrošnjo do 800 kalorij v 50 minutah
•    povzroča sproščanje hormona endorfin, ki pozitivno vpliva na psihično počutje

KAKO ZAČETI?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastensko z vodo, vse ostalo pa vam bo na voljo v vašem centru. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NA RPM?
Priporočeno število posamezne vadbe na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim inštruktorjem.

    Trening cilji:

    Želim trenirati z:

    Treningu lahko namenim:

    Ime

    Priimek

    E-mail

    GSM

    Prepišite spodnje znake:
    [recaptcha]