BODYCOMBAT je intenziven kardio trening, kjer si resnično lahko damo duška. Navdih črpaiz sveta borilnih veščin, kot so karate, boks, tae kwon do, tai chi in muay thai. Ob podpori najnovejše glasbe in zmagovalne koreografije, boste skozi udarce, kate in brce povečali porabo kalorij ter se prebili do superiorne telesne pripravljenosti.

POZITIVNI UČINKI VADBE
•    Izboljšana pljučna in srčna kapaciteta
•    zmanjšan riziko srčnih obolenj
•    Povečan tonus in oblikovanost ključnih mišičnih skupin
•    Povečana poraba kalorij
•    izbolšana koordinacija in okretnost
•    Povečana gostoto kosti
•    izbolšana drža, stabilnost in moč trupa
•    Samozavest serijsko

KAKO ZAČETI?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastensko z vodo, vse ostalo pa vam bo na voljo v vašem centru. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NA BODYCOMBAT?
Priporočeno število posamezne vadbe na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim inštruktorjem.

Trening cilji:

Želim trenirati z:

Treningu lahko namenim:

Ime

Priimek

E-mail

GSM

Prepišite spodnje znake: