Les Mills GRIT Plyo je 30-minutni visoko-intenzivni intervalni trening (HIIT), ki vključuje vse elemente pliometričnega treninga ter treninga okretnosti in eksplozivnosti – višinske in globinske skoke, skoke v daljino, skoke z dodatnim bremenom, hitre spremembe smeri itd. Trening, ki bo vaše sposobnosti dvignil na najvišji nivo bo iz vas ustvaril ultimativnega športnika – navznotraj in navzven. Naj vas 30-minutni format ne zavede. Trening v malih skupinah oz. tim trening pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, premika meje vaše zmogljivosti. Postali boste super fit – super hitro.

DOPRINOSI:
•    Povečana eksplozivnost
•    Izboljšana agilnost
•    Dvig anaerobnega praga
•    Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
•    Pospešena izguba maščobe
•    Pospešeno kurjenje kalorij po treningu (EPOC Effect)
•    Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
•    Izboljšana inzulinska občutljivost
•    Izboljšana splošna športna učinkovitost
•    Tonizirano in oblikovano atletsko telo

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?
Za optimalen napredek zaradi izredno visoke intenzivnosti , Grit trening priporočamo 1 do 2 krat tedensko. Zaradi narave treninga, grit ni primeren a popolne začetnike, zato se pred treningom posvetujte s svojim inštruktorjem.

Trening cilji:

Želim trenirati z:

Treningu lahko namenim:

Ime

Priimek

E-mail

GSM

Prepišite spodnje znake: