CXWORX je trening, ki predstavlja pot do oblikovanega in toniziranega trupa. Zasnovan je na osnovi najnovejših znanstvenih dognanj, povezanih s treningom in funkcionalno močjo. Tonizira trebušne mišice, tako sprednje kot stranske, hrbet, ramenski obroč, mišice okoli bokov. Gibi, ki jih izvajamo zajemajo tako posamezne mišice, kot tudi mišične verige, ki med seboj povezujejo zgornji in spodnji del telesa.
Predstavlja najnaprednejšo obliko funkcionalnega treninga, ki vam bo doprinesel tako estetsko kot tudi funkcionalno v vsakdanjem življenju in na športnem področju.

UČINKI CXWORX TRENINGA
•    Povečana funkcionalna moč
•    Povečana moč trupa
•    Povečana stabilizacija hrbtenice
•    Izboljšano ravnotežje in gibljivost
•    Izboljšano zavedanje funkcije trupa in njegove pomembnosti za splošno zdravje
•    Izboljšana sposobnost prenašanja sile iz večjih mišic na manjše

KAKO ZAČETI?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastensko z vodo, vse ostalo pa vam bo na voljo v vašem centru. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM VADBE?
Za optimalen napredek, ne le pri cxworxu, temveč tudi pri ostalih treningih, za katere cxworx predstavlja podporni trening, naj bo v vašem rednem tedenskem načrtu treningov enkrat do dvakrat tedensko.

Trening cilji:

Želim trenirati z:

Treningu lahko namenim:

Ime

Priimek

E-mail

GSM

Prepišite spodnje znake: